نفرات برتر سوگواره بوی سیب معرفی شدند 

نفرات برتر سوگواره بوی سیب معرفی شدند 

تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰
یونس میجانی گفت: تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه سوگواره قریب ۱۰۰ بود که پس از بررسی تنها ۵۰ اثر به مرحله داوری راه یافته و در نهایت ۱۹ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شده و نفرات برتر معرفی شدند.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از پایان مسابقه سوگواره بوی سیب و داوری آثار رسیده خبر داد و گفت: تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه سوگواره قریب ۱۰۰ بود که پس از بررسی تنها ۵۰ اثر به مرحله داوری راه یافته و در نهایت ۱۹ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شده و نفرات برتر معرفی شدند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: البته از بین آثار رسیده، آثاری که مطابق با آئین نامه سوگواره بوی سیب نبودند، از مرحله داوری حذف شدند.


وی یادآور شد: سوگواره بوی سیب ویژه گروه های سنی ۶ تا ۱۲ سال بوده و در رشته های نقاشی، قصه گویی و نوحه خوانی با موضوع محرم، امام حسین (ع) و شهدای کربلا برگزار شد.


میجانی بیان کرد: علاقمندان واجد شرایط می بایست یک اثر در زمینه رشته مورد علاقه خود را در بازه زمانی عاشورا تا اربعین حسینی به صورت مجازی برای ما ارسال می کردند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ابراز کرد: از نفرات برگزیده با اهدای جوایزی در مراسم بزرگداشت ۱۹ مهر سالروز بیانات تاریخی مقام معظم رهبری درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد تجلیل می شود.

 
وی در خاتمه با اشاره به اسامی نفرات برگزیده سوگواره بوی سیب، عنوان کرد: امیر محمد درینی، ابوالفضل پیرا، یاسمین زهرا ذاکری، کیمیا محمدی فر، آنیتا شهسواری، امیر مهدی امیرانی، الیاس عسکری، یاسین عسکری، سحر بهروزه، نیایش نظری، ستایش نظری، فاطمه حیدری، یاسمین زهرا سالاری، السا پایمزد، ریحانة پایمزد، سدنا امیری، محمد امین امیری و سجاد سیدی به عنوان برگزیدگان این سوگواره انتخاب شدند.

پایان پیام/ 586